4 תשובות
לא. אם כבר עבר חודש מאס הפרידה זה מצב טוב עכשיו לאט לאט את תשכחי ממנו אין טעם לחזור לקשר ולגרום לעצמך שוב לאהוב אותו
פאק לא
לא, את סתם תיפגעי
חודש זה קצת זמן... צריך לתת לו קצת זמן לעכל את מה שהיה, לעבור הלאה קצת ולפחות להתאושש מהכאב והעצב... יכול להיות שלחזור לקשר לא יעשה לו טוב
תני לו עוד כמה חודשים ותנסי :)