5 תשובות
עגבניות עם קטשופ , גלידת וניל עם ציפס של מקדונלדס
חביתה עם ציפס
במבה עם גבינה לבנה זה אלוהי
וואי קציצות עם חלווהה
שואל השאלה:
לזו שכתבה במבה עם גבינה לבנה, זה שילוב מושלם, אני הייתי אוכלת במבה עם שמנת או גבינה משולשת. הייתה תקופה קצרה שהייתי אוכלת גזר עם גבינה משולשת.
אגב נראה לי ניצחתי, הייתי בדיכי אז פתחתי קופסת שימורים של אפונה בלי לשפוך את הנוזל כמו תמיד וצירפתי במבה וכשהבמבה נרטבת טיפה ביחד היה לי ממש טעים.. נשמע שילוב רע אני יודעת
הייתה לי חברה בתיכון שכל הזמן הייתה אוכלת במבה עם מעדן שוקולד ביחד ותמיד אמרה ,תזכרו עוד ימציאו במבה עם שוקולד והיא צדקה.. ראתה את הנולד...
לזו שכתבה במבה עם גבינה לבנה, זה שילוב מושלם, אני הייתי אוכלת במבה עם שמנת או גבינה משולשת. הייתה תקופה קצרה שהייתי אוכלת גזר עם גבינה משולשת.
אגב נראה לי ניצחתי, הייתי בדיכי אז פתחתי קופסת שימורים של אפונה בלי לשפוך את הנוזל כמו תמיד וצירפתי במבה וכשהבמבה נרטבת טיפה ביחד היה לי ממש טעים.. נשמע שילוב רע אני יודעת
הייתה לי חברה בתיכון שכל הזמן הייתה אוכלת במבה עם מעדן שוקולד ביחד ותמיד אמרה ,תזכרו עוד ימציאו במבה עם שוקולד והיא צדקה.. ראתה את הנולד...
אנונימית
באותו הנושא: