7 תשובות
לא
הוא מת כבר, אז לא, זה כמו שתשאלי אם מישהו שמת מרגיש ששורפים אותו לעפר
לא אבל זה מחריד
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאף אחד לא יכול לדעת כי אנשים שחוקרים דברים כאלה לא עברו מוות בעצמם
אבל זה הקטע שאף אחד לא יכול לדעת כי אנשים שחוקרים דברים כאלה לא עברו מוות בעצמם
זה נחמד ויפה לחשוב על זה, אבל אתה לא מרגיש כלום כשאתה מת
שואל השאלה:
אכלתי תסביך מעצמי וואי
אכלתי תסביך מעצמי וואי
אנונימית
אבל המערכות הפנימיות שלו מתות כולל העיקריות כמו מערכת ההובלה והעצבים ואם מערכת העצבים מתה (שמתה אחרי 6 דקות ללא קבלת חמצן) אז הבן אדם בעצם לא מרגיש שום דבר שקורה סביבו ובכללי לא מרגיש כלום פיזית .
אולי נפשית אנחנו לא יודעים מה קורה לנשמה שלנו ולנפש אבל הגוף לא מורגש זה בטוח כי אין בו חיים .
למדתי במד"א על מערכות אז משם הידע על זה.
אולי נפשית אנחנו לא יודעים מה קורה לנשמה שלנו ולנפש אבל הגוף לא מורגש זה בטוח כי אין בו חיים .
למדתי במד"א על מערכות אז משם הידע על זה.
באותו הנושא: