8 תשובות
כרגיל משעמם
זה לא בדיוק חודש זה חודש ויומיים
וזה עצוב
וזה עצוב
שואל השאלה:
יום ראשון ה15.3 היה היום הראשון שהיינו אמורים ללכת ולא הלכנו
יום ראשון ה15.3 היה היום הראשון שהיינו אמורים ללכת ולא הלכנו
משעמם מאוד הלוואי ונחזור כבר...
אני דיי מתגעגעת לבית הספר אני בחיים לא חשבתי שאני אומר את זה אבל אין מה לעשות אני מתגעגעת לחברים שלי אז כן..
מרגיש הרבה יותר
מעולה:)
כבר יותר טוב מפעמים קודמות, למדתי לנתב את הזמן שלי.
אנונימי
באותו הנושא: