6 תשובות
אולי תחמיאי לו עליהן קודם ורק אז תשאלי על האפליקציה
שואל השאלה:
אחר כך הוא יחשוב שאני מתחילה איתו חחח
אנונימית
לא. זה סבבה לגמרי אבל, מי זה המשהו הזה ?
שואל השאלה:
אם זה היה הפוך פשוט הייתי רושמת את האפליקציה למי ששאל
אנונימית
אם הוא באת עורך זה סבבה אם לא קצת פאדיחה
לא , את מתעניינת בשביל עצמך , זה לצורך אישי תחשבי איך זה היה הפוך לגבייך