8 תשובות
ממש לא!
אנונימי
לא.. הילדות בכיתה שלך מוזרות!
אני אוהבת אותה ואני גאה בזה!
אני אוהבת אותה ואני גאה בזה!
אני אומרת שלא כדאי לך לחשווב על מה אחרים חוושבים עליך, אם את באמת אווהבת את זה, שיזדיין העוולם:)
אנונימי
לא.. למה? אם מישהו שומע מטאל זה אומר שהוא פריק? לא...
מירי מסיקה היא אחלה...
אנונימי
לא, אני רק חושב שהטעם שלך במוזיקה מוזר
אנונימי
ממש ממש לא! אני מעריצה שרופה שלה ואני לא חננה! היא ממש מדהימה! מושלמת! מי הם בכלל שיגידו מה שהם רוצים!
באותו הנושא: