7 תשובות
זו סדרה קרינגית באופן כללי, מהעונה ה3 היא כבר התחילה ממש להדרדר
אנונימית
וואו לפני כמה דקות סיימתי לראות אותו ובאמת שהסדרה הזו כל כך התדרדרה, במיוחד בעונה הזו. ועוד עם כל השירים והמחזמרים הגרועים והזנותיים האלו. שריל אשכרה קראה למנהל שוגר דאדי איכ.
שואל השאלה:
חחח אני בדיוק בקטע הזה של שוגר דאדי
חחח אני בדיוק בקטע הזה של שוגר דאדי
כי הסדרה עצמה כזאת
הסדרה התחילה סבבה ומאז זה רק הידרדר למצב שזה כבר מטומטם לצפות בזה
הסדרה התחילה סבבה ומאז זה רק הידרדר למצב שזה כבר מטומטם לצפות בזה
שואל השאלה:
ולמה לעזאזל כל הפרק מלא בשירים מביכים
ולמה לעזאזל כל הפרק מלא בשירים מביכים
לא יודעת זה באמת היה פרק לא משהו זה נירא לי הפרק הכי גרוע בסדרה...
הדבר היחידי שאהבתי זה השיר של טוני ושריל בפופס