5 תשובות
מצטרפת לשאלה
תהנו מהשיער הטבעי שלכן! , אתן מהממות כמו שאתן, הייתה לי חברה שהיה לי שיער תלתלים ארוך ויפה ואז היא עשתה החלקות כי תמיד צריך לחדש כי אז השורשים צומחים וזה נראה מוזר ואז את תמיד במעגל לא נגמר עד שהשיער נושר כי זה שורף אותו. ועכשיו יש לה שיער ממש קצר חצי חלק חצי מתולתל והיא מנסה להאריך לשיער המתולתל שלה, כמישהי עם שיער חלק שתמיד רוצה לעשות תלתלים זה תמיד ככה את רוצה מה שאין לך. אתן יכולות ללכת לעשות פתיחת תלתלים וזה יסדר אותם ותלמדו להעריך אותם כי הם יפים כמו שהם, באמת!
משי/אורגנית
אני עשיתי החלקה בשם ג'נדפרל
החלקה טבעית אורגנית
השיער שלי בכלל לא קרשים ובדיוק ההפך הוא נראה באמת טוב
לא חלק ומבריק כמו באינסטגרם שמצלמים (אני גם לא אוהבת את זה)
נראה חלק טבעי כזה
שואל השאלה:
השיער שלי חלק^ הוא פשוט נפוח ובאלי שייראה יותר מסודר.
לפעמים זה בסדר גם שאנשים עושים טעויות וככה לומדים, ותוך כדי לומדים לאהוב את עצמנו בין אם אנחנו טבעיים בין אם לא.
אנונימית