7 תשובות
לא, למה שתעשי את זה? זה יהרוס לך את הראייה לא חבל אחרי שהוצאת 20 אלף לתקן את הראייה?
אנונימית
ניתוח לייזר זה לא רק בשביל להסיר את המשקפיים - זה כולל גם את העדשות.
לשים עדשות עם מספר יהרוס לך את העיניים כמו שמשקפיים יהרסו (נראה לי).
אין טים שתהיי עם עדשות ראיה כשאת רואה טוב בלעדיהן.
שואל השאלה:
לא הבנתם , אם והלייזר לא הצליח , אני יוכל לחזור לעדשות?^^^^^
קודם כל לפני שעושים לייזר בודקים את הסוג שאת צריכה לעשות. בודקים לך את העיניים ועוד כל מיני
לרוב זה עובד. לא שמעתי על מישהו שלא הצליח לו.
הלייזר כעיקרון מוריד איזה שהוא חלק מהעין. אני גם דיי בטוח שאת אמורה לבדוק שם אם את רואה 6/6.

בכל מקרה לשאלתך, אני לא יודע. לא עשיתי לייזר כי אני מעדיף משקפיים.
לא תמיד. ולא בתקופה הראשונה כי צריך שהעיניים יחלימו. ולרוב כשהניתוח לא מצליח העדשות לא יעזרו כבר.
שואל השאלה:
אז אם אין סיכוי שאני אשים משקפיים ביום יום אז עדיך לי לא לעשות את הניתוח כידי שלא יהיה זיכוי שלא אוכל לחזור לעדשות? ^
כדאי לך לעשות בדיקת התאמה במקום נייטראלי (לא אלו שעושים ניתוחי לייזר), הם אמינים יותר מבחינת בדיקות התאמה. אם את מתאימה לניתוח ב-100% יש סיכוי קלוש שמשהו ישתבש.