8 תשובות
או שזה האופי שלו או שהוא מנסה לשחק בך
אם הוא אוהב אותך, צריך להיות לו אכפת ממך.
אני אתן לך טיפ... תסתכלי לפי פעולות אם אוהבים אותך או לא.
אם הוא לא מתקשר, לא שולח הודעות או שואל אליך אז זה אומר שלא אכפת לו ממך והוא לא באמת אוהב אותך
יש אנשים שאומרים שהם אוהבים אבל לא באמת מראים את זה או עושים מעשים שאנשים שאוהבים עושים.. מבינה אותי?
שואל השאלה:
אז למה הוא פשוט לא נפרד ממני
אנונימית
אולי הוא התרגל אלייך.. או שהוא חושב שהוא לא ימצא מישהי אחרת וזה יעבור
שואל השאלה:
אנחנו פחות מ4 חודשים ביחד
והוא אחד כזה שיכול למצוא מישהי בשניות
אנונימית
אולי היה משהו שעשית שגרם לו להתנהג ככה
באותו הנושא: