התחברות הרשמה

איך לא לשחק רק במשפחה אחת בסימס?

זה משגע אותי המשפחה הזאתי היא הכי מעניינת אבל גם מעשעממת ואני לא מפסיקה לשחק בה איך להפסיק לשחק בה קצת? ):
18 באפריל 2020, 22:52
סימסמשחקי מחשבמשפחהסימס 4משחק    
3 תשובות
את רוצה ליצור משפחה חדשה כאילו? איזה סימס יש לך?
O
Oydlm
פשוט שאת נכנסת למשחק תעשי משחק חדש (new game ) ואז תצרי את הדמיות שלך
O
Oydlm
שואל השאלה:
כן ו4
אנונימית
באותו הנושא:
איזה רעיון אני יכולה לעשות למשפחה בסימס? D:
לראות האח הגדול או לשחק בסימס?
אני בסימס 4 הרבה זמן,ויש לי כזה משפחה.. אמא ואבא,בת נערה וילד תודלר,מי שמשחק יבין..
אני רוצה להתחיל לשחק בסימס (בחיים שלי לא שיחקתי)
לשחק בסימס 2 או 3?
אתם אוהבים לשחק בסימס?
אם עיצבתי את הקראש בסימס ועשיתי לנו משפחה אני ממש נואשת?
איזה משפחה לעשות בסימס 3?
אם אני רוצה לשחק בסימס אני חייבת את הדיסק?
לכאלה שמשחקים סימס, תנו רעיונות למשפחות וכאלה, תודה!
הגעתי בסימס 3 לדור 9 במשפחה, מה השיא שלכם?