4 תשובות
מצחיק ומטופש כמו רוב תוכניות הריאליטי של נטפליקס
זה נדיר זה מצחיק זה כייפי קליל כזה
תאמת אחד הסדרות הטובות שראיתי היא כלכך הצחיקה אותי והייתה מעניינת. וואלה חשבתי שזו הולכת להיות סדרה פח אבל אהבתי את המוסר השכל שם.
אנונימית
זה התוכנית ריאליטי הראשון והיחיד שבאמת אהבתי והתעניינתי. יש לו מסר בתאכלס