3 תשובות
פשוט להיות את ולא לנסות יותר מדי
ואם יש בעיות רציניות ונורות אדומות להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית ולראות מתי עדיף לעצור את הקשר
לשתף,לתת אצון,דאגה ולהעריף אהבה זה חשוב
זה בסדר אני וחבר שלי כרגע שלןש שעות מרחק אחד מהשני כבר חצי שנה ...
תמיד יש געגועים צריך יותר לדבר שיחות וידיאו ושיחות רגילות ולספר לבן זןג שני מה אתה עובר ומה קורה בבית כדי שתוכלו ביחד להבין איך הבל זןג השני מרגיש ומבין..
לא לריב על כל דבר קטן ולסיים ויכוחים באוירה נעימה בוואצפ או בשיחה..
פשוט לדבר ולשתף ...