10 תשובות
מדפדפים
שואל השאלה:
לא כאילו אני רואה כל פעם את מי שמדבר
איך רואים את כולם??
אנונימית
יש כפתור של כמה אנשים כזה, וככה אפשר לראות את כולם.
זה תלוי אם את בטלפון או במחשב. אם במחשב אז ליד השורה או מעל הטור שבו את רואה חלק מהמשתתפים יש כמה לוגואים, אחד מהם, אני חושבת של 9 ריבועים, הוא אפשרות לגלרי ויו, את צריכה ללחוץ עליו
במחשב אפשר לראות
שואל השאלה:
אני מהמחשב ואני כל פעם רואה רק את מי שמדבר כאילו את המורה בדרך כלל
פעם אמרו לי ללחוץ על גלרי או משהו כזה אבל אין לי כפתור כזה
אז איך אני יכולה לעשות את זה
אנונימית
יש לך בצד טור שמופיעים בו חלק מהמשתתפים?
שואל השאלה:
כאילו את השמות שלהם, אני לא רואה אותם
אנונימית
אוקיי, אז כשאת שמה את העכבר על האיזור שבו את רואה את זה, אמורים להופיע לוגואים, ואחד מהם זה גלרי ויו
שואל השאלה:
לא הצלחתי/ הבנת
אם אי אפשר אז לא משנה
אנונימית