התחברות
הרשמה
המורה שלי כתבה שהיא תשמח לעבוד איתי פרטני במתמטיקה על איזה נושא שאבחר, הבעיה היא -
הבעיה היא שלא בא לי, אני לא צריכה את העזרה שלה ולא בא לי לעשות איתה שיחה... מה לעשות?
19 באפריל 2020, 15:16
מורים
חשבון
2 תשובות
להגיד לה שאת מסתדרת בחומר
_
_candy_girl
"תודה על ההצעה, כרגע אני לא צריכה עזרה... ארגיש חופשי לדבר איתך כשאצטרך.
תודה בכל מקרה ויום טוב"
ת
תומרוז
באותו הנושא:
המורה שלי כתבה לי בווצאפ ש...
כתבתי למורה שלי ברכה וזה מה שהיא ענתה...
כתבתי למורה את זה למה אתם חושבים שהיא לא עתנה לי מאתמול
חושבים שהיא תשמח ? מה דעתכם בנות?
המורה שלי כתבה לי בוואטסאפ "היי, אשמח לדבר איתך" מה לרשום לה?
אם אני אומר למחנכת שלי שהיא המחנכת הכי טובה שיכולתי לבקש היא תשמח?
איזה דבר חמוד אני יכול לכתוב לה שהיא תשמח לראות כשהיא תקום?
באיזה פרק ב-13 סיבות למה המורה מקריאה את הפתק האנונימי שהאנה כתבה?
המורה שלי כתבה להביא מחברת אבל היא לא כתבה איזה להביא רק שורות או משובצת ושורות?
כתבתי משהו בנוגע למשהו שהמורה אמרה ואז היא אמרה "וואו מי המורה לעברית שלך", אז אמרתי לה את השם שלה, אבל אמרתי שהיא לא
המורה שלי כתבה לי איך את?כתבי לי איפה את