6 תשובות
כי מראה חיצוני זה בדרך כלל רושם הראשוני מהבן אדם
לפי דעתי זה בגלל ה"מעמד" כביכול שיש לבן אדם ברגע שמגדירים אותו כהכי יפה,כלומר ברגע שבן אדם שומע הרבה על המראה החיצוני שלו לטובה הוא אוטומטית חושב שאחרים פחות ממנו וככה זה ממשיך. היום אין כלכך הרבה כאלה שיתעסקו בפנימיות אלה בחיצוניות כי זה מה שנהיה עכשיו מה שקובע המראה החיצוני.
שואל השאלה:
^וזה עצוב..
^וזה עצוב..
כן.
העולם תמיד היה שרושם ראשוני היה מהיופי החיצוני, ככה העולם עובד אבל בכל זאת אני ממש מקווה שזה יפסק מתישהו ויכניסו לאנשים טיפה שכל לראש . זה כמו להיות בזוגיות עם מישהו חתיך ואופי חרא , מה ההגיון ?
שואל השאלה:
^ בדיוק, אין הגיון. נמאס לי שהכל תלוי ביופי.
^ בדיוק, אין הגיון. נמאס לי שהכל תלוי ביופי.