12 תשובות
המורה נמצאת בקבוצה?
מה זאת אומרת עינה אותך...?
מה זאת אומרת עינה אותך...?
אל תתייחסי, תמיד יהיו ילדים כאלו או שאל תתייחסי או שתספרי לאימך או למורה
הם סתם ילדים מטומטים
אגב, את לא יודעת מה היא עוברת בחיים שלה אז אל תשפטי אותה
הם סתם ילדים מטומטים
אגב, את לא יודעת מה היא עוברת בחיים שלה אז אל תשפטי אותה
שואל השאלה:
לא עינה אותי הוא ענה שהוא מעדיף אותי
לא עינה אותי הוא ענה שהוא מעדיף אותי
אנונימית
שואל השאלה:
המורה נמצאת אבל היא תתעלם זה גם יהיה מביך יותר אם יתייחסו
המורה נמצאת אבל היא תתעלם זה גם יהיה מביך יותר אם יתייחסו
אנונימית
אמאלה היא ילדה כמו כולם מה זאת אומרת פגע בי שהשוו אותי אלייה?אז היא טיפה לא יפה כמו שהחברה מחשיבה את זה היום,בעיניי כולם יפים.חוץ מזה זה נקרא הסתה ברשת וזה סוג של התחלת שיימינג
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא רק העניין שהיא לא יפה...היא מגעילה ממש מבחינת אופי אני מתכוונת
זה לא רק העניין שהיא לא יפה...היא מגעילה ממש מבחינת אופי אני מתכוונת
אנונימית
תתעלמי וכמו שאת לא רוצה שישפטו אותך אל תשפטי אותה
שואל השאלה:
לא כולם נחמדים אתם יודעים, לא עובר עליה כלום, אני מכירה את המשפחה שלה. אני מתייחסת אליה נחמד כי אני לא אוהבת להיות לא נחמדה לאנשים אבל אני שונאת לדבר איתה בגלל הדברים המפגרים שהיא אומרת כנו ההערות ההומופוביות והשוביניסטיות שלה אז פשוט לא כולם נחמדים
לא כולם נחמדים אתם יודעים, לא עובר עליה כלום, אני מכירה את המשפחה שלה. אני מתייחסת אליה נחמד כי אני לא אוהבת להיות לא נחמדה לאנשים אבל אני שונאת לדבר איתה בגלל הדברים המפגרים שהיא אומרת כנו ההערות ההומופוביות והשוביניסטיות שלה אז פשוט לא כולם נחמדים
אנונימית
בסדר אופי זה משהו שונה יפתי אבל את חייבת להבין שלא צוחקים על ילדים לא משנה מה. עברו לא עברו זה יכול לפגוע ולפעמים לוקחים את זה למקומות קיצוניים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל לא צוחקת עליה, אני פשוט נעלבת כי השוו אותי אליה כשהם צוחקים עליה ככה כאילו מבחינתם אני כמוה כשהם רואים אותה ככה
אני בכלל לא צוחקת עליה, אני פשוט נעלבת כי השוו אותי אליה כשהם צוחקים עליה ככה כאילו מבחינתם אני כמוה כשהם רואים אותה ככה
אנונימית
היא לא צחקה עליה^^
ולשאלה פשוט גועל נפש מצידם להתנהג ככה גם אליך וגם לילדה השנייה. תדברי עם המחנך/ת
ולשאלה פשוט גועל נפש מצידם להתנהג ככה גם אליך וגם לילדה השנייה. תדברי עם המחנך/ת
אל תחשבי על בנות אחרות ובכללי על אנשים אחרים.. אל תחשבי על האופי שלה ולא על המראה שלה... העיקר זה שאת יודעת שאת לא כמוה וזה שהשוו אותך אליה לא אומר עליך כלום. זה רק אומר שהם די סתומים שהם עושים את כל ההשוואות האלה ובשביל מה? בשביל כלום. כדי שיהיה על מה לדבר או לצחוק... פשוט תתעלמי מזה..
באותו הנושא: