5 תשובות
לא ידוע
מה איזה חדש
שואל השאלה:
se2^
se2^
24 באפריל
24 באפריל ארצות הברית מתחיל למכור את האייפון הוא לא מגיע לפה
האייפון צריך לבוא לפה בסוף אפריל תחילת מאי כזה ובטח יתחילו למכור אותו באמצע מאי או סוף מאי כזה
האייפון צריך לבוא לפה בסוף אפריל תחילת מאי כזה ובטח יתחילו למכור אותו באמצע מאי או סוף מאי כזה
באותו הנושא: