5 תשובות
שואל השאלה:
ברצינות?
אני באמת לא יודע מה לעשות די
היא לא קיימת
זה סתם אדם שצייר אותה לסרט.
תסתכל סרטונים מצחיקים
שואל השאלה:
אני בן
^^סליחה
בואי נחשוב על מיקמק ועל קוקוס מערה
יאו גם לי היה ממנה טראומה ימח שמה אמן.
אני ראיתי סרטון בגוגל של איך יצרו אותה ומאז פחות פחדתי .
בתכלס פחדתי שהיא תבוא אלי מתחת למיטה ובמראה באמבטיה אבל תחשוב שזה סתם שטויות וזה ציור של איזה מישהו מושפל שרוצה להפחיד אנשים..
?..
שואל השאלה:
תשלחי בבקשה את הקישור
אראה בבוקר
מי שיצר אותה לא היה אחראי לכל הדבר הזה
אנשים צילמו את הבובה והשתמשו בה לרעה
הרסו את הפסל הזבל הזה