4 תשובות
אם התכוונת בטיקטוק אז כן זה בריונות שם
ותמיד יהיו אנשים שיגידו עליך דברים רעים ותמיד יהיו כאלה שיפגעו האלה שאומרים לא להתייחס זה כדי למנוע פגיעה
מה רע בזה
ותמיד יהיו אנשים שיגידו עליך דברים רעים ותמיד יהיו כאלה שיפגעו האלה שאומרים לא להתייחס זה כדי למנוע פגיעה
מה רע בזה
אוליי אנשים כן מצאו תגובות רעות או חושבים שהבן אדם מקבל תגובות רעות אבל אני מסכימה איתך לול כמישהי מלאה שדווקא כן מקבלת מלא תגובות רעות
אנונימית
גם אני חושב שזה מפגר כי זה כאילו רחמים אבל אני חושב שאת לא רוצה רחמים
כי בדרך כלל שאנשים רואים מישהו ממש שמן או אפילו סתם שמן אז הם אומרים מסכן בטח כולם צוחקים עליו אז הם אומרים לא להתיחס וכל זה אבל זה סתם תמיד יהיו אנשים שיחפשו את הרע בכל בנאדם החוכמה לא להקשיב להם
באותו הנושא: