12 תשובות
חחח לא
כן, אני גם כותבת וגם קוראת
ויש פה עוד מלא
ויש פה עוד מלא
פעם הייתי קוראת שם
כן
קראתי כמה ספרים אבל אני לא ממש אוהבת כי הרוב זה פשוט כתיבה חובבנית כזאת
אני כתבתי שם הרבה
כן אני כותבת שם
קוראת
פעם כתבתי זה היה ממזמןן
לאחרונה חזרתי לשם