5 תשובות
מרגישים לא יודעים
מרגישים בנוח לדבר איתו, אין מתח כשמדברים איתו ובעיקר רוצים להיות אית כל היום
פשוט מרגישים בנוח
את פשוט תרגישי , תרגישי שהוא לא שופט אותך על דברים מפגרים שאת עושה ושהוא זורם עם הדברים המפגרים שאת עושה ופשוט כיף לכם ביחד
מרגישים בנוח כאילו הוא בן משפחה...
אנונימית
באותו הנושא: