3 תשובות
מאוד מוערכת, פחות מהמאוחרת אולי, אבל אז ממש הם היו נערצים.
קשה קצת להגיד את זה על הביטלס שהיא די הלהקה הכי מוערכת אי פעם.
אבל בכללי לדעתי התקופה המוקדמת שלהם (עד rubber soul כזה) היא פחות מעניינת ממה שבא אחרי
הרבה פחות אוהבים את השירים שלהם מלפני 65/66 ככה
אני אישית מאוד אוהב אבל לא כמו הדברים המאוחרים שלהם