התחברות
הרשמה
הגיוני שאני חצי שחורה חצי לבנה ויצאתי בכלל פיליפילנית שזופה?
25 באפריל 2020, 17:09
שיזוף
עור
צבע
שיער שחור
3 תשובות
הגיוני, נשמע שילוב נדיר
H
HOPE_
בלי לראות אותך אני יודעת שיצאת יפהה!
.
.Black Barbie
כן
יעםןעןןעוכןעןןה
באותו הנושא:
איך הגיוני שיש אנשים שחורים ולבנים?
בנות,זה הגיוני שאני מעדיפה בחורים לא חתיכים אבל עם אופי מדהים
יש לי נעל שהיא בצבע לבן ושרוכים שלה בצבע שחור הגיוני??
הגיוני שאני בחורה בגובה 1.78 ולא מרגישה גבוהה?
הגיוני בן אדם שחור אפריקאי עם אף קטן כפתור או סולד?
זה הגיוני שאני ממש אוהבת הומור שחור?
הגיוני שהייתי כמעט שנה בדיכאון לא מאובחן ויצאתי ממנו לבד?
הגיוני שאני בלונדינית עם עיניים כחולות אבל אני רוצה שהשיער שלי יהיה שחור עם עיניים חומות?
עד כמה הוא עמוק בפרינדזון שאני מספרת לו על בחורים שהתחילו איתי ויצאתי איתם?
זה מוזר שיש לי 5 זוגות נעליים שאני שמה ביום יום, והצבעים שלהם זה:שחור לבן,שחור לבן,שחור לבן,שחור,ושחור
זה הגיוני שאני לא מצליחה ללבוש חולצות צבעוניות? אני יכולה רק שחור ולבן והשאר אני פשוט לא יכולה