51 תשובות
ההתנהגות שלך יצאה מאוד לגיטימית, לדעתי את ואמא שלך תשבו עם אבא שלך ותדברו על זה, אם זה לא מצליח תגידי לאמא שלך שאת דואגת לאבא שלך והיא תחשוב מה לעשות.
שואל השאלה:
זהו שהוא לא מבין את הטעות, הוא לא מודע לעצמו
זהו שהוא לא מבין את הטעות, הוא לא מודע לעצמו
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שהיא יודעת שאני דואגת לאבא שלי, היא מבינה את הקשיים..
האמת שהיא יודעת שאני דואגת לאבא שלי, היא מבינה את הקשיים..
אנונימית
ההתנהגות שלך מאוד לגיטימית ואי אפשר לשפוט שום מעשה שלך אחרי שזה מה שאת חווה בכל פעם, את בן אדם מקסים ואכפתי ולגמרי רואים את זה. תהיי שם בשביל אבא שלך ותמשיכי לדאוג לו, תזכרי שלמרות הכל הוא אבא שלך, ולגבי זה שהוא שותה - אמרת שהוא מנסה והכל, לפעמים תהליך הגמילה לא פשוט ונשברים באמצע, אבל אני בטוח שאת מספקת לו תמיכה, תדעי שבסופו של דבר זה יעבור והכל יהיה בסדר, אל תתייאשי.
מזדהה איתך בקטע שהוא שותה גם אבא שלי כזה ואני גם תמיד רציתי שביל ההתבגרות שלי יהיה נורמלי ולא ככה!
אני חושבת שזה לגיטימי כי את כועסת ומאוכזבת ממנו ולא ככ יודעת איך לומר את זה.
וזה בסדר לגמרי כי את סהכ רוצה לעבור את גיל ההתבגרות בצורה נורמלית.
אם יש פעמים שהוא לא שיכור תנסי אולי לדבר איתו על זה, שזה משפיע עליך ושזה מפריע לך.
אם זה לא יעזור תנסי כמה שפחות להתעסק בזה, עם כל הקושי, זה החיים שלו והוא בוחר איך לחיות אותם ומה לעשות בהם ואם את תתעסקי בזה כל הזמן את לא תצליחי לחיות את שלך בכיף וזה סתם יכביד עלייך ויהיה לך קשה יותר.
במיוחד עכשיו כשאת בגיל ההתבגרות..
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה❤
אני חושבת שזה לגיטימי כי את כועסת ומאוכזבת ממנו ולא ככ יודעת איך לומר את זה.
וזה בסדר לגמרי כי את סהכ רוצה לעבור את גיל ההתבגרות בצורה נורמלית.
אם יש פעמים שהוא לא שיכור תנסי אולי לדבר איתו על זה, שזה משפיע עליך ושזה מפריע לך.
אם זה לא יעזור תנסי כמה שפחות להתעסק בזה, עם כל הקושי, זה החיים שלו והוא בוחר איך לחיות אותם ומה לעשות בהם ואם את תתעסקי בזה כל הזמן את לא תצליחי לחיות את שלך בכיף וזה סתם יכביד עלייך ויהיה לך קשה יותר.
במיוחד עכשיו כשאת בגיל ההתבגרות..
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם את רוצה❤
ההתנהגות לגיטימית לגמרי
לגיטימי לגמרי
(גבר מי שקורא את זה עד הסוף)
(גבר מי שקורא את זה עד הסוף)
שמעי אני מבינה את הסיטואציה שלך עברתי דברים דומים ממש..
קודם כל הבן אדם שהכי קרוב לאבא שלך הכי עדיף שידבר איתו ובאמת את אפילו אם לא תתחילי לדבר איתו בכוח וברצינות אמיתית אפילו שזה קשה לך לדבר ככה את חייבת! זה רק לטובה
בקשר לשתייה שלו כוכב להגיד אתזה אבל באמת לא משנה מה תעשי הרבה הוא בןאדם בוגר שאפילו לא משנה מה תעשי הוא יעשה מה שהוא רוצה ומה שמרגיש.
מה שיש לעשות זה להתמודד וגם לדעת איך להסביר לו להפסיק ואפילו לאיים לניתוק קשר אם צריך!! (לא שתעשי אבל חשוב האיום)
קודם כל הבן אדם שהכי קרוב לאבא שלך הכי עדיף שידבר איתו ובאמת את אפילו אם לא תתחילי לדבר איתו בכוח וברצינות אמיתית אפילו שזה קשה לך לדבר ככה את חייבת! זה רק לטובה
בקשר לשתייה שלו כוכב להגיד אתזה אבל באמת לא משנה מה תעשי הרבה הוא בןאדם בוגר שאפילו לא משנה מה תעשי הוא יעשה מה שהוא רוצה ומה שמרגיש.
מה שיש לעשות זה להתמודד וגם לדעת איך להסביר לו להפסיק ואפילו לאיים לניתוק קשר אם צריך!! (לא שתעשי אבל חשוב האיום)
את מדהימה❤
וואי את מאוד צודקת ואמא שלך צריכה להתייכס לזה ברצינות ופעם הבאה תקשרי לסבא
את יצאת בסדר.הכל הגיוני בהתנהגות שלך זה אבא שלך שצריך להתאפס על עצמו
תקשיבי, אני אמנם לא יודעת איך זה להיות במצב כזה, אבל לפי מה שאת מספרת ההתנהגות שלך לגיטימית ביותר מכיוון שבאותו רגע שכעסת סוף סוף הוצאת את מה שהרגשת ואת התסכול שלך. אני ממליצה לך לדבר על זה או לשתף את זה עם מישהו שאת סומכת עליו או אפילו לנסות מתישהו לעשות שיחה עם אבא שלך כשהוא רגוע ולא שיכור. אבל תדעי שאת יכולה לעבור את גיל ההתבגרות ולהצליח בחיים בזכות עצמך אז כמובן משפחה זה מספר אחת אבל תנסי להיות יותר עם חברים לצאת לכל מיני מקומות גם ללמוד למבחנים אבל הכי חשוב לשתף אם תשאירי את זה אצלך כל פעם שדבר כזה יקרה את תתפוצצי כמו שקרה בסיטואציה שסיפרת.
אני אגיד לך מה כל דרך שתבחרי להתנהג בה מקובלת כי מצד אחד למה שתדפקי לעצמך תחיים בגלל שהוא עושה שטויות הוא הרס לעצמו את החיים אז לפחות שלך יהיו חיים טובים יותר, מצד שני אבא שלך צריך אותך עכשיו גם אם הוא לא מראה את זה וגם אם לא יגיד לך תודה הוא צריך שתהיי שם בשבילו. אני בטוחה שהוא עושה את זה לא כי הוא נהנה וכי הוא רוצה שיסדרו בשבילו כי הוא במצב נפשי לא טוב הוא מכור ואם הקרובים אליו לא יהיו שם בשבילו אז הוא יתדרדר. אני מבינה כמה קשה לך כביכול לעשות 'ביביסיטר', אבל את צריכה להיות שם בשבילו אפילו תצרי קשר עם מישהו חיצוני שיעזור/ תשלחי אותו לפרויקט גמילה/כן תספרי לסבא גם אם הוא מבקש שלא כנירא שסבא שלך יצליח להחזיק אותו בידיים. בהצלחה ואם את צריכה עוד משהו אז בכיף את מוזמנת לשלוח לי בפרטי
תקשיבי זה הכי לגיטימי ההתנהגות שלך את לא עשית שום דבר לא בסדר חוץ מזה זה בחירה שלו איך הוא רוצה לחיות את החיים שלו
תשלחו אותו לגמילה.
אנונימית
את בן אדם מדהים,את לא צריכה לדפוק לעצמך את החיים וההנאה, עבור מישהו שלא עושה השתדלות מינימלית בכדי לכבד את עצמו ולהקל על הבת שלו, תנסי להנות מגיל ההתבגרות וכן תהיי אכפתית לאבא שלך אבל אל תתני לזה להדאיג אותך , תקבלי את זה ותנסי לעזור לו אבל אם לא הולך אל תתני לזה להכניס אותך לדיכאון,והעיקר תהני את מהתקופת בגרות ואל תזכרי אותה כתקופה לא טובה אחר כך, כל דרך שתבחרי תהיה מקובלת
ההתנהגות שלך לגיטימית לגמרי זה ממש לא פייר מצידו לעשות לך את זה נסי לקחת אותו לגמילה או להרחיק ממנו אלכוהול אם את רואה אותו שותה
לא רוצה לצאת מטומטמת או לא אמפתית אבל הלב שלי אומר לי שאני חייבת לכתוב את זה+ תמיד רציתי לכתוב את זה
אוצץ' daddy issues
אוצץ' daddy issues
שואל השאלה:
לא, זה בסדר.. זה סוג של מה שזה ^
לא, זה בסדר.. זה סוג של מה שזה ^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם שניסיתם לעזור ותודה רבה גם על חמות חח.. אני מעריכה הכל!!❤
תודה רבה לכולכם שניסיתם לעזור ותודה רבה גם על חמות חח.. אני מעריכה הכל!!❤
אנונימית
את כלכך צודקת זה לא אשמתך את לא אמורה לעבור ככה את גיל ההתגברות אבל מה לעשות מקווה שתעברי את זה והכל יהיה בסדר בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לדעתי את יותר מידי דרמטית ועושה רעש מכלום.
אז אבא שלך אוהב לשתות, והרבה! סו וואת? את רוצה לחנך אותו?
זה לא שהוא משתכר ומכה אותך ומשתולל בבית בלי סוף.
זה אבא שלך ואת אמורה לכבד אותו גם אם הוא שיכור.
תני לו שישתה כמה שהוא רוצה ושלא יענה לטלפונים
ושלא יעשה כלום. בעיה שלו.
את מבחינתך תשתדלי לעזור עד כמה שאת יכולה וזה הכל.
אז אבא שלך אוהב לשתות, והרבה! סו וואת? את רוצה לחנך אותו?
זה לא שהוא משתכר ומכה אותך ומשתולל בבית בלי סוף.
זה אבא שלך ואת אמורה לכבד אותו גם אם הוא שיכור.
תני לו שישתה כמה שהוא רוצה ושלא יענה לטלפונים
ושלא יעשה כלום. בעיה שלו.
את מבחינתך תשתדלי לעזור עד כמה שאת יכולה וזה הכל.
שואל השאלה:
העניין הוא שאני עושה את זה כי זה מזיק לבריאות שלו, הוא היה מאושפז בגלל זה, ואני ממש לא רוצה שהוא ימות בגלל שטויות כאלו, כי בכל זאת הוא אבא שלי
העניין הוא שאני עושה את זה כי זה מזיק לבריאות שלו, הוא היה מאושפז בגלל זה, ואני ממש לא רוצה שהוא ימות בגלל שטויות כאלו, כי בכל זאת הוא אבא שלי
אנונימית
ברור זה תגובה לגיטימית.
כל הכבוד שאת עוזרת לאבא שלך רואים שאכפת לך ממנו.
לדעתי את צריכה לספר לסבא שלך, לפי מה שרשמת זה נראה שהוא קצת חושש ממנו. אולי הוא יצליח לעזור לו
כל הכבוד שאת עוזרת לאבא שלך רואים שאכפת לך ממנו.
לדעתי את צריכה לספר לסבא שלך, לפי מה שרשמת זה נראה שהוא קצת חושש ממנו. אולי הוא יצליח לעזור לו
ההתנהגות שלך מאוד לגיטימית, אני מציעה שתנסו לדבר איתו ולעורר אותו שיתאפס על עצמו. בכל מקרה אני כאן בשבילך (:
מה עם אמא שלך? היא לא אומרת לו כלום?
אנונימית
שואל השאלה:
היא אומרת לו כל הזמן, אפילו היא מיואשת מהמצב
היא אומרת לו כל הזמן, אפילו היא מיואשת מהמצב
אנונימית
ההורים שלך גרושים? אולי אפשר להעביר את המשמורת רק לאמא שלך
שואל השאלה:
לא הם גרים ביחד
לא הם גרים ביחד
אנונימית
וואו. בלי קשר את פשוט מדהימה איך שאת מטפלת בו , את פיתחת סבלנות וכישורים ואני מאוד גאה בך על זה!
התנהגות לגיטימית לגמרי, לפי דעתי אם תרצי לגמול אותו, אז תצטרכו להוריד לו בכמות לאט לאט
זה לגמרי לגיטימי ואת רק עזרת לו
בס"ד
וואלה שומעת גם אבא שלי מעשן וחצי משפחה שלי ואני אומר לך זה קשה להיגמל מזה בחייאת אבוק עזבי את אבא שלך הוא בן אדם גדול אבל וואללה ממה ששמעתי שהוא עבר אירוע מוחי וזה זה כבר מסוכן בריאות שיהיה לו אמן
וואלה שומעת גם אבא שלי מעשן וחצי משפחה שלי ואני אומר לך זה קשה להיגמל מזה בחייאת אבוק עזבי את אבא שלך הוא בן אדם גדול אבל וואללה ממה ששמעתי שהוא עבר אירוע מוחי וזה זה כבר מסוכן בריאות שיהיה לו אמן
את מתנהגת בצורה מדהימה! יוצאת דופן.
תנסו לשבת איתו בשיא הרצינות את ואמא שלך, תתחילו להגיד לו הכל ולפרוק הכל.
תנסו לשבת איתו בשיא הרצינות את ואמא שלך, תתחילו להגיד לו הכל ולפרוק הכל.
לא יודע
אבל מבחינתי לא מגיע לו שיהיה לו יחס כזה שיהיה בת שכל כך דואגת לו ואכפת לה ממנו אם הוא לא מבין ולא מעריך את זה ולא משתדל להפסיק בשבילך לא מגיע לו להיות אבא שלך
אבל מבחינתי לא מגיע לו שיהיה לו יחס כזה שיהיה בת שכל כך דואגת לו ואכפת לה ממנו אם הוא לא מבין ולא מעריך את זה ולא משתדל להפסיק בשבילך לא מגיע לו להיות אבא שלך
יהיה בסדר תמשיכי בשלך
לגיטימי לגמרי
זה לא התפקיד שלך לטפל בו.
יש דבר כזה שנקרא רווחה תפני אליהם עם הנושא הזה והם כבר יטפלו בזה
ועוד משהו ששחכתי לכתוב בתשובה שכתבתי קודם
אחלה התנהגות למופת ברצינות אני במוקמך כבר הייתי נוטש אותו אבל את עמידה ואני חושב שזה די מדהים אז אל תלחצי יותר מדי הוא חרא אבא את לא חרא ילדה
אחלה התנהגות למופת ברצינות אני במוקמך כבר הייתי נוטש אותו אבל את עמידה ואני חושב שזה די מדהים אז אל תלחצי יותר מדי הוא חרא אבא את לא חרא ילדה
את יצאת יותר מבסדר וההורים שלך יודו לך על זה
וואוו זה היה בול הסיפור שלי לפני כמה שנים אבל ההורים שלי התגרשו בגלל זה אימא שלי לא הייתה יכולה כבר אם זה שהוא שותה הוא לא הפסיק כל שישי היה חוזר לבית שיכור ומקיא בבית ואפילו נעליים הוא לא היה יכול להוריד הוא היה מקלל אותנו מתי שהוא היה שתוי והוא אף פעם לא הפנים הייתי בת 10 בערך ואחותי הקטנה בת שנה לא היה אכפת לו שיש לו ילדות שצריכות את אבא שלהן לא בן אדם שיכור שלא מודע למעשיו,לא היה לנו מה לעשות הרגשנו חסרי אונים עד שאימא שלי החליטה לשים סוף והם התגרשו עכשיו אני לא יודעת אם הוא שותה וזה לא מענין אותי הוא מבוגר 70,80 כזה הוא יודע מה הוא עושה,ולשאלתך התנהגת בסדר גמור ,זה ממש לא נורמלי ולא מובן מאליו שילדה צריכה לטפל באבא שלה ולא ההפך
את מדהימה לדעתי תשלחי לי בבקשה הודעה בפרטי אני אשמח לדבר איתך
מסכנה
בתור מישהי שגדלה עם אמא סובלת ואבא אלכוהוליסט אני חייבת להגיד לך שאת צודקת ואת ממש לא צריכה לסבול את זה
מאוד מבינה אותך. גם אבא שלי שתיין. אבל טיפ ממני, את לא חייבת לקבל, אבל כאחת שכבר מאוד בוגרת (33) אני יכולה לומר לך, שחררי.. בשביל הבריאות הנפשית והפיזית שלך, עם כמה שזה כואב שחררי. קשה מאוד להוציא שתיינים ומכורים... זה עלול להתנקם בך יום אחד. מגיע לך להיות מאושרת ולא לגדל את אבא. אם הוא לא המבוגר האחראי בבית, שחררי . תדאגי לעצמך. את יצאת הכי בסדר, מבינה אותך. זה כואב, אבל אל תתני לדברים כאלה להשפיע על הנפש שלך ולבכות, צאי, תנשמי אוויר צח ותתני לעצמך לחוות ילדות נורמלית.
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה רבה לך, למרות שזה קשה להשתחרר כי אחרי הכל זה עדיין אבא שלי.. ממש כיף לשמוע עצות מאנשים בוגרים יותר חח ❤
^ תודה רבה לך, למרות שזה קשה להשתחרר כי אחרי הכל זה עדיין אבא שלי.. ממש כיף לשמוע עצות מאנשים בוגרים יותר חח ❤
אנונימית
שואל השאלה:
ושוב פעם, תודה רבה רבה לכולכם, עזרתם אותי להתאושש קצת, אני באמת רציתי לדעת אם אני טעיתי.. עזרתם לי ממש!❤
ושוב פעם, תודה רבה רבה לכולכם, עזרתם אותי להתאושש קצת, אני באמת רציתי לדעת אם אני טעיתי.. עזרתם לי ממש!❤
אנונימית
אני מאוד מבינה אותך והאמיני לי שאני חוויתי המון בחיים אחרת לא הייתי מדברת ככה. אני מדברת מניסיון. כן לכבד בגלל מצוות "כיבוד הורים" אבל לא על חשבון החיים שלך.. עברתי דברים ואני עדיין סובלת בגלל זה , לכן אני אומרת לך "שחררי" את לא צריכה להעמיס על עצמך.
אנונימית
זה לא בסדר שיוצא מצב שאת (או אמא שלך) צריכה להיות זו שמטפלת באבא שלך.
תשלחו אותו למכון גמילה.
תשלחו אותו למכון גמילה.
ההתנהגות שלך מאוד לגיטימית זה לא הוגן כלפייך לעבור את זה, לראות את אבא שלך במצב כזה ועוד בגילך אל תאשימי את עצמך תיהיי חזקה יהיה בסדר