4 תשובות
לקנות ירקות ולאכול אותם, ככה את כבר תשבעי
כמובן שיש עוד הרבה דברים בריאים..
שואל השאלה:
היום אכלתי מלא ירקות ופירות..ואיכשהו אני תמיד רעבה ומרגישה כאילו השוקולד קורא לי לאכול אותו וזה מרגיש כלכך רע כל הרצון הזה בלי הפסקה לאכול
אנונימית
תבקשי ממישהו בבית שלך להחביא את השוקולד, עוזר מנסיון
לשתות הרבה מים במהלך היום. לאכול יותר לאט. לא כמו צב אבל לאכול בערך כל 5 שניות וללעוס יותר כי ככה המוח שלך מרגיש יותר שבע