11 תשובות
לא עד כדי כך פשוט צריך להשקיע יותר
זה דורש זמן וסבלנות
אבל לא קשה
לא חיים שלי
אל תקשיבי לשטויות מהסוג הזה
אנונימית
תכלס כן,
אם תתרגל ותלמד ותקשיב בשיעורים אין סיבה שלא תצליח
תלוי בך
לא כולם חזקים במתמטיקה וזה בסדר זה חרא מקצוע
שואל השאלה:
לא כאילו אם אני עכשיו בא1 בכיתה ט עם ממוצע 75+ יהיה לי בסדר? אני תמיד בבית ואין לי בעיה להשקיע אבל אני ממש מפחדת
אנונימית
מלא תרגול זה הכל
לא עד כדי כך קשה, אבל כן יותר מאתגר וצריך להשקיע (אני עכשיו בכיתה י'א)
את פשוט צריכה לשבת על התחת ותרגל זה סבבה לא מסובך מתרגלים
כן 5 יחל מתמטיקה זה קשה. כל שנה החומר הולך ונהיה מורכב יותר. כיתה יצא הכי מבוססת תרגול לכן נחשבת הכי קשה, וכיתה יב הכי קשה מבחינת הבנת החומר. מי שאומר שזה לא קשה כנראה פסיכי או בכיתה י.