6 תשובות
את בוחרת להיות בדיאטה, נסי להיאחז בסיבות שלך
יחופרת לכי תוכלי גלידה וזהו!
תתאפקי ותאכלי במקום גרנולה עם יוגורט או משהו כזה אם הדיאטה הזאת ממש חשובה לך..
את יכולה לאכול גלידה פעם ב..
ואז תמשיכי בדיאטה כרגיל , ותמשיכי עם הספורט והכל יהיה בסדר
בדיאטה את לא צריכה לענות את עצמך
יש הרבה חטיפי בריאות ודברים טעימים בדיאטה שאת יכולה להרשות לעצמך
ומשהו טעים כמו גלידה או חטיף תרשי לעצמך פעם בשבועיים וזהו. תאמיני לי זה לא יהרוס לך כלום
אנונימית
מבינה אותך
אבל אני תמיד חושבת פעמיים - מה באמת עדיף לי, להנות שנייה מהגלידה הזאת או להמשיך עם הדיאטה ולהנות מגזרת גוף יפה?
ברור שגלידה אחת לא עושה כלום, אבל הרבה פעמים גלידה אחת מובילה לעוד משהו מתוק ביום שלמחרת או אפילו באותו יום.. והמוטיבציה יורדת.
זה כלכך לא שווה את זה
את יכולה לאכול ולהתפנק מידי פעם
ובאותו יום שאת אוכלת את הגלידה תורידי קצת מארוחה אחת שיתקזז וגם תרגישי יותר טוב עם זה:)
אם את ממש בדיאטה בראבק ולא בא לך להרוס תאכלי איזה ארטיק פירות או משהו שהוא הרבה פחות משמין ויש בו מעט קלוריות וזה יסגור לך את הפינה של הגלידה..