6 תשובות
תשתי מים כל פעם שאת רוצה לאכול ותלעסי מסטיק
שואל השאלה:
מסטיק זה ממש מנפח את הבטן :(
אנונימית
אכילה רגשית היא כדי לגרום לנו להרגיש טוב, זה נובע מחוסר דופמין (הורמון ההנאה). אני בטוחה שאם תמצאי תחביב ותעשי דברים שעושים לך טוב, כבר לא תצטרכי לאכול כדי להרגיש טוב
מעדיפה שתקראי על זה באינטרנט, תוכלי לקבל שם יותר תשובות מפורטות.
כעיקרון אכילה ריגשית נובעת מלחץ, משהו שקרה והאוכל גורם 'לפצות' על זה ולהסיח לך את הדעת.
תנסי להרגיע את עצמך, להבין מתי את רעבה מתי לא.. הכל בראש.
תמצאי הסחות דעת שיעבירו לך את זה
מאמינה בך.
פסיכולוג:)
קודם כל תקבלי את עצמך כמו שאת ואם אוכל זה נחמה אז תאכלי. אם את לא רוצה להשמין אז תמיד את יכולה לעשות ספורט