18 תשובות
כן. כי יש אנשים שפשוט לא יכולים להיות בדיכאון כשהם זכו לחיות.
דיכאון לא קשור לעצב זה בעיה נפשית כמו מחלות
אני הייתי בדיכאון לפני חודש.....
יש הבדל בין מצב מדכא או תקופה מסוימת של דיכאון: שלכולם יש אותה לפחות כמה פעמים בחיים שלהם.
לבין המחלה.
לכן את צודקת.
לבין המחלה.
לכן את צודקת.
^נשמע שהיית סתם עצוב לפי ה"לפני חודש"
לא כאילו באמת הייתי בדיכאון מה ההבדל בין דיכאון לעצב
היית אצל פסיכיאטר שאבחן אותך? וההבדל הוא שדיכאון זאת מחלה כרונית לא תקופה עצובה
להיות עצוב ללא חשק לכלום ולחיות במשך שבוע זה נחשב דיכאון בעיניך? כל היום בכיתי וכל הלילה בכיתי
לא, למשך שבוע זה לא דיכאון
סליחה למשך שבועיים
נשמע כאילו סתם הייתה לך תקופה רעה וזה קורה זה לא סיבה סתם לקרוא לזה מחלה
אז מה זה דיכאון ולכמה זמן זה נמשך
שואל השאלה:
איך נכנסים לדכאון
איך נכנסים לדכאון
למה שתרצי להיכנס לדיכאון? וזה יכול לקרות ממיליון דברים או מכלום אין כל כך דרך מסוימת
שואל השאלה:
לא בטוח שאני רוצה אבל אולי ככה תיהיה סיבה שאני יכולה להסביר למה הכל חרא לי תמיד
לא בטוח שאני רוצה אבל אולי ככה תיהיה סיבה שאני יכולה להסביר למה הכל חרא לי תמיד
זאת מחלה קשה שהרבה פעמים גם פשוט נשארים איתה כל החיים, שום בן אדם שהיה יודע מה זה לא היה רוצה את זה בכוונה
ד.וקנין הייתה לי תקופה של חצי שנה רצוף של דיכאון זה נחשב לדיכאון?
אף פעם לא ראיתי אותך ואני לא פסיכיאטר אין לי איך להגיד לך
באותו הנושא: