8 תשובות
לך לרופא / ה שלך ותגיד שכואב לך ממש החזה אחרי ריצות או תרגילי ספורט זה מה שאני אמרתי ויש לי כבר שנה שנייה פטור.
ובהמשך גילו שאני אנמית גם אז תבדוק.
אתה צריך להתמודד..
ספורט זה חשוב ותהיה לך בגרות גם
פשוט תשאר בשיעור לא נורא תסבול קצת וזהו.
להוציא פטור זה מאוד קשה וחייב להיות לך איזה משהו.
עזוב אל תשקר זה סתם סיבוכים והולכים לרופאים ובלאגנים וזה סתם מבזבז זמן פשוט לא.
אנונימית
אני יכולה להבין למה אתה מתכוון, שיעורי ספורט זה דבר מתסכל
אבל טוב ללמוד להתמודד עם דחייה, במקומך הייתי מנסה להשתמש בשיעורי ספורט ככלי להתחברות לבנים מהכיתה.

אם אתה מתעקש אתה יכול לנסות לחפש אצלך איזה פלטפוס או בעית גב אחרת ואם "יתמזל מזלך" תמצא משהו שיאפשר לך להשיג פטור
שואל השאלה:
אבל באמת שסתם לא נעים לי, אני לא מפונק בכלל שלא תחשבו
אני סתם לא עושה שם כלום, אני גם מתאמן בבית לבד ויוצא להליכות, הספורט בבית ספר לא עוזר לי, סתם נותנים לנו כדור ואומרים לנו ללכת לשחק כדורגל, ומה אם אני לא אוהב כדורגל? מה אם אני לא כמו כל ילד אחר "רגיל"
ברמתם שזה מטומטם וכבר לא נעים לי להיות בשיעור
מה גם לאני חושב שיש לי חרדה חברתית (זה לא קרה אף פעם רק בשנה האחרונה)
אנונימי
זה סיבוך גדול לשקר במיוחד על בעיות גב..
תאמין לי תשאר בשיעורים וזהו
יש לי כבר שנתיים שבר בגב(זה מפריע רק בכיפוף אני כרגיל עכשיו ועוד מעט זה יעבור) ואני לא עושה ספורט בכלל ויש לי פתור עד עכשיו.
וזה באמת סיוט עד שנותנים לך תשובות ועד שגילו לי שיש לי שבר וחיכיתי חודשים לבדיקה ואז שנתנו תשובה זה עוד חודש ואם תתלונן על כאבי גב או כל דבר אחר יכול להיות שיגידו לך ללכת לרופאים וזה סתם המון כסף ואולי יגידו לך ללכת לפריזוטרפיות שיעבור לך וזה גם כסף וזה ממש ממש סיבוך ובלאגן.
אם תשקר שיש לך משהו הרופאים ינסו לחפש למה כואב לך וגם ככה לא ימצאו וזה יבזבז לך זמן
אין מה לעשות
יש ילדים שעוברים דברים יותר גרועים
ואתה צריך להגיד כל יום תודה אז תשאר בשיעור ועוד מעט אתה תסיים בית ספר
שטויות אני באמת מבינה אותך אבל אין מה לעשות.
אל תשתתף בשיעור יותר מידי
שואל השאלה:
אני יודע שיש ילדים שעוברים דברים יותר קשים אבל זה לא קשור
זה שהם עוברים דברים יותר קשים אומר שאני לא עובר דברים קשים גם?
את מכירה אותי או מה עברתי בחיים שלי? אני בטוח שלא
חוץ מזה אני בכיתה ט' יש לי עוד הרבה זמן עד לסיום שיעורי ספורט
אנונימי
נכון צודק אני לא מכירה אותך
אבל הכוונה שלי שיש ילדים סתם דוגמא שעוברים חרם בשיעורי ספורט וכולם צוחקים ומרביצים ועוד מקרים בסגנון אז זה יותר גרוע.
תכלס אני לא מכירה אותך אז נכון חח