7 תשובות
אני אוהבת אותך ידיד שלי
אני לא מחפשת חבר
מסבירה לו את המצב שלך , אם הוא אוהב אותך הוא יבין ויכבד אותך.
תגידי לו אני אוהבת אותך כמו אח שלי
שואל השאלה:
ניסיתי כבר הכל, להכל הוא עונה ב "אל תדאגי עוד קצת ותתאהבי בי גם"
אנונימית
אוקיי אין לך ברירה זה קרה גם לי פשוט תגידי לו זה לא ייקרה אני אוהבת אותך בתור ידיד
שואל השאלה:
אני לא יכולה לתאר אפילו כמה זה מתסכל
עכשיו לכל הבדיחות הפרטיות שלנו יש משמעות שונה
אנונימית
אני מבינה אותך לא מזמן זה קרה לי גם