7 תשובות
כן, כנראה לא אהבת אותו ולא נהנת להיות בחברתו
אם לא היה לך טוב איתו כן זה הגיוני
כנראה שלא אהבת אותו או שזה לא הסתדר מבחינתך
שואל השאלה:
אהבתי אבל היה לי לא כיף כבר לקראת הסוף והזוגיות הייתה כבדה
אהבתי אבל היה לי לא כיף כבר לקראת הסוף והזוגיות הייתה כבדה
אנונימית
מאוד הגיוני, אני הייתי עם מישהו בין 4-5 חודשים ונפרדתי ממנו ואפילו לא בכיתי.. לא הייתי עצובה.. זה אומר שהמערכת יחסים ביניכם לא הייתה כל כך עוצמתית וחשובה.. לדעתי
לגמרי כן , אולי הוא כבר נמאס עלייך ונגמרו לך הרגשות אליו זה לגטימי
באותו הנושא: