7 תשובות
כן, כנראה לא אהבת אותו ולא נהנת להיות בחברתו
אם לא היה לך טוב איתו כן זה הגיוני
כנראה שלא אהבת אותו או שזה לא הסתדר מבחינתך
שואל השאלה:
אהבתי אבל היה לי לא כיף כבר לקראת הסוף והזוגיות הייתה כבדה
אנונימית
מאוד הגיוני, אני הייתי עם מישהו בין 4-5 חודשים ונפרדתי ממנו ואפילו לא בכיתי.. לא הייתי עצובה.. זה אומר שהמערכת יחסים ביניכם לא הייתה כל כך עוצמתית וחשובה.. לדעתי
לגמרי כן , אולי הוא כבר נמאס עלייך ונגמרו לך הרגשות אליו זה לגטימי