התחברות
הרשמה
לא אכלתי כלום מהצהריים ועכשיו אכלתי אפרסק אבוקדו ו2 חתיכות דקות של פסטרמה זה משמין?
1 במאי 2020, 22:44
אבוקדו
ירקות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
לא אכלתי היום כמעט כלום ועכשיו הזמנתי לעצמי משהו לאכול, לא בריא לאכול בשעה כזו?
אם לא אכלתי היום כלום ועכשיו אני אוכלת, זה משמין יותר נכון?
אני צריכה להשמין עוד 15-10 קילו זה בסדר שאכלתי מהצהריים 3 ארוחות מלאות ועכשיו סלט?
אני אצל חברה שלי מהצהריים והיא כבר אכלה בבית ספר ועד עכשיו לא אכלתי כלום זאת אומרת מ10 בבוקר עד עכשיו
ישלי טעם מזעזע בפה כי אכלתי הרבה חצילים ובאלי להקיא מהצהריים מה לעשות?
קמתי ב9 בבוקר ולא אכלתי כלום עד עכשיו, אני עכשיו אוכלת במבה, עד כמה זה נורא?
אכלתי כנראה משהו לא טוב ועכשיו כואבת לי הבטן אבל בשירותים כלום לא יוצא, מה לעשות?
לא אכלתי כלום מהבוקר ועכשיו ממש קשה לי לאכול
אני רעבב!, לא אכלתי כלום יצאתי לבית ספר ולא אכלתי כלום עד עכשיו ואין מה לאכול אין לי כסף ובקושי יש דברים במקרר מה לעשות?
לא אכלתי כלום מהצהריים. מה אפשר/כדאי לאכול עכשיו קליל?
אם רק אכלתי מעדן וקמתי ב7 עד עכשיו לא אכלתי כלום והייתי בחוץ בשמש