5 תשובות
לא
מה? לא.. אנחנו חוזרים ביום ראשון/שני/שלישי תלוי בעיר ובבתי ספר
ואנחנו באים רק בשביל הבגרויות.. לתרגל ולהבין יותר לקראת הבגרות
ואנחנו באים רק בשביל הבגרויות.. לתרגל ולהבין יותר לקראת הבגרות
לא למה שזה יקרה..
אנחנו מתגייסים בקרוב..
אנחנו מתגייסים בקרוב..
לא
אותי כן לא עשיתי שום עבודה
באותו הנושא: