5 תשובות
מה? לא.. אנחנו חוזרים ביום ראשון/שני/שלישי תלוי בעיר ובבתי ספר
ואנחנו באים רק בשביל הבגרויות.. לתרגל ולהבין יותר לקראת הבגרות
לא למה שזה יקרה..
אנחנו מתגייסים בקרוב..
לא
אותי כן לא עשיתי שום עבודה