16 תשובות
אמינם.
הייתי מתאבד, אני לא אסתדר בלי גוג'ירה, ראמשטיין, בהמות' או מטאליקה
xxtentacion, לא אוותר על המוזיקה שלו
טראוויס סקוט
(גם ג'יי קול, טופאק, קארטי, ליל סקייס וג'וס)
(גם ג'יי קול, טופאק, קארטי, ליל סקייס וג'וס)
אבא קריר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני את סטטיק
אני את סטטיק
אייס גיי גיי פיש
https://youtu.be/iq_d8vsm0nw
https://youtu.be/iq_d8vsm0nw
קנדריק
קנדריק לאמר או ג'יי קול אבל גם ניקי בחיים אני לא יכולה לבחור אחדד
ליל פיפ
אמינם
טונה
לין מאנואל מירנדה
דוג'ה קאט
קניה
באותו הנושא: