10 תשובות
לא
לא.
ממש לא.
לא
לא , אחר כך הוא עוד יתחיל לחרפן אותי עם זה ואם זה שאין לי זכויות וכו
לא חס וחלילה. אני רוצה שבן הזוג שלי יתנהג אליי כאל שווה. זה שאני מין אחר לא אומר כלום. כולנו בני אדם ולכולם מגיע שיוויון. לא משנה איזה מין אנחנו.... כולנו עדיין בני אדם.
ממש לא
זה גיי ואני לא גיי, אז לא.