התחברות הרשמה

על איזה אייפון הייתם ממליצים לי?

עדיף כמה שפחות יקר, שיעבוד הכי טוב, ושיחזיק הכי הרבה זמן
3 במאי 2020, 15:43
טלפוניםAppleiphone    
3 תשובות
אני אוהבת את ה8 פלוס
1
1.58
יש את ה־se 2020 שיצא לא מזמן, ניתן לשקול אותו בתור אופציה.
M
Malicious
11
א
אין לי שם מקורי .
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים להמליץ לי על שיר, איזה שיר הייתם ממליצים לי?
איזה אייפון אתם ממליצים לי ?
איזה אייפון אתם הכי ממליצים עליו והוא לא יקר מידי
אייפון זול אבל טוב?אשמח שתכתבו על איזה אייפונים אתם ממליצים בכללי(בלי האיקסים וזה)
על איזה אייפון אתם הכי ממליצים??
איזה טלפון אתם הכי ממליצים ??? לא אייפון
על איזה אייפון אתם ממליצים?
איזה אייפון אתם ממליצים לקנות ולמה?
איזה צבע של אייפון xr הייתם ממליצים לי לקנות?
אם הייתם יכולים להמליץ לי לצפות רק *בשני* סרטים שאהבתם - על איזה סרטים הייתם ממליצים?
אני ממש רוצה כבר לקנות אייפון איזה אייפון אתם ממליצים פחות מ4000 שח?