התחברות הרשמה

אני מוכרת סושי שאני מכינה איזה מחיר לקבעו לקומבינציה?

זה 7 רולים גדולים עם דג וירקות ו9 חתיחות בכל רול 245 זה בסדר או שזה יקר?
3 במאי 2020, 21:59
סושי    
4 תשובות
זה סביר כזה
נ
נושכת כריות
זה סבבה
~
~Eliran~
סבבה כזה אולי אבל טיפה יקר
אנונימית
זה סבבה יש גם דג והכל זה 9 יחידות לרול. נשמע פיגוז הייתי עף איפה את
ע
עצובון
באותו הנושא:
איך אני מוכרת דברים שאני מכינה?
היי, אני מכינה סושי מחר, איזה תוספות אני יכולה לשים בתוכו?
אני מוכרת אומנות שאני מכינה, איך למצוא לקוחות?
אני מכינה סושי מה לשים בפנים?
אני מכינה סושי בבית^^ מה אני יכולה לשים בתוכו? (רצוי ירקות וחשוב לציין שאני צמחונית שלא אוכלת דגיגים)
להזמין סושי,או לאכול קציצות ותפוח אדמה שסבתא שלי הכינה?
אני מכינה סושי מה אפשר לשים בתוכו
המסעדות סושי מוכרות כשר לפסח?
מוכרים בקופיקס סושי? והוא טעים או לא?
מה זה אומר עם מישהו אמר לי שאני נטע אלחמיסטר של התכשיטים? אני מכינה ומוכרת תכשיטים חח
איך מכינים סושי?