4 תשובות
עובד זבל(40 לשעה)
בישראל כמעט ואין
את צריכה לפחות תדועת בגרות
בלי זה את לא יכולה להרוויח הון אלא אם את מזליסטית והקמת חברה
המקצוע הוא השכלת חיים ואהבה עצמית
תמצאי את התחביב הכי אהוב שלך (לרוב אומנות אצל רוב האנשים) ותפתחי אותו עד לרמה שאת כל כך טובה שזה כמו המקצוע שלך כמו שיש לרופא מקצוע רופא

אני לדוגמא מפיק מוזיקה, התחיל בתור תחביב ועכשיו זה מקצוע עצמאי שעושה איתו הרבה יותר כסף ממה שהייתי עושה בעבודה רגילה באזרחות

בנוסף אני נהנה כי זה התשוקה שלי בחיים ולא עבודה שבוס מנהל אותי
וחוץ מזה אני בן 17, לא הייתי צריך עוד לסיים תעודת בגרות אפילו וכבר אני יותר מצליח מרוב האנשים
יאיר לפיד