8 תשובות
אל תדאגי לא חוזרים לבית ספר בזמן הקרוב
וגם שתחזרי זה יזרום
וגם שתחזרי זה יזרום
אנונימית
מבינה אותך, גם אני נהייתי יותר שקטה וירד לי הביטחון ממש, אני גם קצת נכנסתי לחרדות. אבל אי בטוחה שברגע שנחזור לשיגרה עד כמה שתוכל להיות שיגרה, את תתרגלי ותחזרי להיות כמו קודם.
אנונימית
שואל השאלה:
חזרתי כבר לבית ספר :( ^
חזרתי כבר לבית ספר :( ^
אנונימית
שואל השאלה:
היי למי שכתבה שהיא נהייתה יותר שקטה וירד לך הביטחון אני כל כך מזדהה איתך! אני מרגישה שכבר אין לי אישיות חחח
היי למי שכתבה שהיא נהייתה יותר שקטה וירד לך הביטחון אני כל כך מזדהה איתך! אני מרגישה שכבר אין לי אישיות חחח
אנונימית
אה.. בכל זאת חודשיים זה לא הרבה זמן פעם ישבתי בבית כמעט שנה שלמה (נשרתי מהלימודים) ושחזרתי לבית ספר הכל זרם, הרגיש קצת מוזר בהתחלה אבל מהר מאוד הכל חזר לקדמותו
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת ממש עודדת אותי מקווה שאני יחזור לעצמי תודה!
צודקת ממש עודדת אותי מקווה שאני יחזור לעצמי תודה!
אנונימית
ברור שתחזרי חח הכל טוב אפילו לא תשימי לב כמה מהר זה יקרה
אנונימית
מזדהה גם אני מרגישה ככה לבד אבל אין מה לעשות שיחזור לשגרה זה יחזור בהדרגה
באותו הנושא: