8 תשובות
הבנתי שזה ממש בריא
שואל השאלה:
לא חצי ליטר כל היום התכוונתי רק בבוקר
כל היום 3 ליטר סהכ
לפחות
לא חצי ליטר כל היום התכוונתי רק בבוקר
כל היום 3 ליטר סהכ
לפחות
זאת כמות גדולה. מומלץ כוס מים כחצי שעה לפני האוכל לקבלת עור חלק... ואז אם את רוצה תשתשי עוד אבל אחרי האוכל וכמובן בהגדרתיות.. על קיבה ריקה לא מומלץ לשתות כל כך הרבה מים, שלא תקבלי הרעלה, וגם זה לא בריא כמות גדולה של מים על קיבה ריקה.
את צריכה לשתות ביום כ-8 כוסות מים וזה בין ארוחות/על בטן מלאה.
שתיית 3 ליטר מים במהלך יום זה בין הדברים הכי לא חכמים שיש ועוד על קיבה ריקה לגמרי זה בכלל לא טוב. את עלולה לגרום לעצמך הרעלת מים רצינית (חוויתי אחת כזאת בכלל לא נחמד), שילשולים מימיים ושלא נדבר על הצטמקות הקיבה.
לא מומלץ בכלל
שתיית 3 ליטר מים במהלך יום זה בין הדברים הכי לא חכמים שיש ועוד על קיבה ריקה לגמרי זה בכלל לא טוב. את עלולה לגרום לעצמך הרעלת מים רצינית (חוויתי אחת כזאת בכלל לא נחמד), שילשולים מימיים ושלא נדבר על הצטמקות הקיבה.
לא מומלץ בכלל
שואל השאלה:
אממ, המאמנים שלי והתזונאית אמרו לי 3 ליטר.
אממ, המאמנים שלי והתזונאית אמרו לי 3 ליטר.
אז תתייעצי עם המאמנים שלך ותראי מה הם יגידו
אתם כנראה לא ממש בקיאים בהרעלת מים , זה לא הרעלת מים מה שחווית כי אם כן לא היית איתנו כרגע .
לשתות על הבוקר יהיה מצויין , יהיה לך הרבה פיפי ואם תתמידי עור חלק יותר .
זה מעולה לגוף.
חצי ליטר זה בקבוק קטן רגיל זה לא הרבה
לשתות על הבוקר יהיה מצויין , יהיה לך הרבה פיפי ואם תתמידי עור חלק יותר .
זה מעולה לגוף.
חצי ליטר זה בקבוק קטן רגיל זה לא הרבה
יש יתרונות לפתוח את הבוקר עם מים קרים על בטן ריקה אם את כבר לוקחת את זה על עצמך תוסיפי או חומץ תפוחים או לימון.
יש מלא יתרונות חילוף חומרים מהיר/עור פנים בריא/ירידה במשקל..
יש מלא תחפשי פשוט יתרונות באנגלית תמצאי הרבה יותר פירוט על זה
יש מלא יתרונות חילוף חומרים מהיר/עור פנים בריא/ירידה במשקל..
יש מלא תחפשי פשוט יתרונות באנגלית תמצאי הרבה יותר פירוט על זה
באותו הנושא: