4 תשובות
כשאתה עוזר לאנשים בשאלה שהם שואלים, יש כאלו שכותבים בקיר תודות ;)
אתה יכול לכתוב לאנשים, הםבדרך כלל יכתבו בחזרה. אתה יכול פשוט כמו שהציעו פה לכתוב בחברים לעט..
:(?
תהיה פעיל באתר, תכתוב גם דברים לאנשים
שלב 1. לצאת מאנונימי
שלב 2. ללכת לחברים לעט ולבקש שיכתבו לך בקיר תודות