5 תשובות
השיחה של "יחסינו לאן"
פשוט זוג חחח. בטח גם תשכבו בהמשך
שואל השאלה:
כבר דיברנו על זה והגענו למסקנה שאנחנו ביחד..
כבר דיברנו על זה והגענו למסקנה שאנחנו ביחד..
אנונימית
אוקיי, אז עכשיו מבלים ביחד, מדברים, מתנשקים
עוד מעט יגיע השלב של "אני אוהב אותך" או שהוא הגיע לא יודעת
עוד מעט יגיע השלב של "אני אוהב אותך" או שהוא הגיע לא יודעת
נו מעולה, אז ממשיכים כעת כמו זוג, תבלו, תצאו יחד, לאט לאט תתקרבו יותר ויותר אחד לשניה, אתם רק בהתחלה ויש לפניכם עוד המון.
בהצלחה !
בהצלחה !
באותו הנושא: