5 תשובות
כן את יכולה
תתקשרי לכלבייה העירונית אצלכם, דברי איתם. אצלנו זה אפשרי.
אנונימית
כןן!
אנונימית
כן
אנונימית
כן. אני אישית מתנדבת בגן חיות וזו חוויה מדהימה. אם יש אצלך גם חיות בעיר או איזו שהיא פינת חי תבדקי אם זה אפשרי, גם את יכולה להתנדב בכל מיני עמותות של צער בעלי חיים
באותו הנושא: