4 תשובות
יהיה לך סמודי/סמוזי או איך שלא כותבים את זה- יהיה יותר סמיך, וכנראה שאת תאכלי את זה ולא לשתי את זה
וואיי אני עונה ממש מאוחר אבל אם את רוצה את יכולה לשים יוגורט ומים זה יוצא ממש טעים
שואל השאלה:
המעדן ששותים הכוונה שלי
המעדן ששותים הכוונה שלי
אנונימית
זה יצא לך סמיך מידי ,זה כבר לא שייק