11 תשובות
כן היא ממש זוועה זה עושה כוויות
למה לי היא הייתה ממש סבבה
שואל השאלה:
עשיתי בצורה נכונה
אבל זה פשוט בקושי הוציא אולי 5 אחוז ממה שרציתי
בסוף חזרתי להוציא עם פינצטה
ממש התחרטתי שקניתי
עשיתי בצורה נכונה
אבל זה פשוט בקושי הוציא אולי 5 אחוז ממה שרציתי
בסוף חזרתי להוציא עם פינצטה
ממש התחרטתי שקניתי
אנונימית
לי זה הוציא הכל והשיער לי שם גדל לאט. נראה לי זה תלוי בזוג העור והצמיחה
שואל השאלה:
השיערות שלי גודלות די עבות
והצמיחה מהירה
השיערות שלי גודלות די עבות
והצמיחה מהירה
אנונימית
תעשי עם שעווה חמה הכי טוב
אולי תעשי אצל קוסמטיקאית... היא יותר מבינה בזה
שואל השאלה:
אני בעצמי רוצה ללמוד להיות קוסמטיקאית
ואני עושה לבד כבר כמה שנים
פשוט פינצטה לוקח לי המון זמן רציתי לעבור לשעווה
חוט אני לא אוהבת
ובשפם אני עושה עם קפיץ זה מהיר לי
שעווה חמה אני לא יכולה אין לי מיקרוגל
אני בעצמי רוצה ללמוד להיות קוסמטיקאית
ואני עושה לבד כבר כמה שנים
פשוט פינצטה לוקח לי המון זמן רציתי לעבור לשעווה
חוט אני לא אוהבת
ובשפם אני עושה עם קפיץ זה מהיר לי
שעווה חמה אני לא יכולה אין לי מיקרוגל
אנונימית
אה אז פינצטה גם סבבה פשוט צריך סבלנות חחח
זה תלוי בסוג העור זה לא מתאים לכולן לי זה סבבה אבל למלא חברות שלי זה עשה פצעים ממש ואם לא פצעים אז פצעונים
אנונימית
ראשית, כל אחת וסוג העור שלה. מי שהעור שלה רגיש יכולה לקבל כוויה (גם לי זה קרה). יש שעווה בקופסת פלסטיק/פח שמחממים בסיר עם מים חמים (עד חצי מגובה הקופסא שמים מים חמים כדי שהמים לא יגעו בשוועה). המכסה פתוח, צריך קצת סבלנות עד שמתחמם. מערבבים מדי פעם ורואים שזה מתרכך. עם מקלון פלטסיק/עץ או אפילו סכין של ממרחים +רצועות שעווה שקונים בחבילה (הכל קיים בכל המחלקות של השעווה-קוסמטיקה). כמובן מנסים מעט , להרגיש שזה לא רותח, אלא חם ונזיל מספיק כדי למרוח על העור (בקיץ מומלץ גם לפזר על העור טלק לפני ששמים את השעווה זה מונע את הדביקות בגלל החום).
באותו הנושא: