22 תשובות
שכר שווה
אנונימית
בעיקרון הן קיבלו את כל הזכויות ויש כמה שצריך לשלול מהן לדעתי כמו נהיגה, הצבעה לכנסת...
אנונימי
נמאס לי מהשאלות האלו.
אני לא רוצה ללכת לעבוד באותו עבודה עם גבר, אותן השעות והכל והוא בכל זאת יקבל יותר כסף רק בגלל שהוא גבר.
אני לא רוצה שיהיו לי פחות סיכויים להתקבל לקרבי כי אני אישה, אם אני חזקה, חכמה ולא יקבלו אותי בגלל שאני אישה זה פשוט חרא.
בתי ספר- כמו שכבר היו איזה שלוש או ארבע שאלות על זה היום- לבנות לא מותר להיות עם מכנסיים קצרים יותר מקו הברך כי הבנים לא יכולים לשלוט על עצמם. ולבנים מותר לבוא עם מכנס באורך של הבוקסר שלהם- וראיתי כמה בנים שראו את הבוקסר שלהם מהמכנס.
אני לא רוצה ללכת לעבוד באותו עבודה עם גבר, אותן השעות והכל והוא בכל זאת יקבל יותר כסף רק בגלל שהוא גבר.
אני לא רוצה שיהיו לי פחות סיכויים להתקבל לקרבי כי אני אישה, אם אני חזקה, חכמה ולא יקבלו אותי בגלל שאני אישה זה פשוט חרא.
בתי ספר- כמו שכבר היו איזה שלוש או ארבע שאלות על זה היום- לבנות לא מותר להיות עם מכנסיים קצרים יותר מקו הברך כי הבנים לא יכולים לשלוט על עצמם. ולבנים מותר לבוא עם מכנס באורך של הבוקסר שלהם- וראיתי כמה בנים שראו את הבוקסר שלהם מהמכנס.
יש לי תשובה בנוגע למה שאמרת, מסטיק לא לעוס
הסיכויים שלך להתקבל לקרבי הם יותר נמוכים מגברים כי בנים בנויים יותר חזקים פיזית (לא אומר שאין בנות יותר חזקות מבנים). אם שניהם יתאמנו באותן תוכניות אימונים, הגבר יהיה יותר חזק, אין מה לעשות, ככה אנחנו בנויים. דבר שני, בלי להרגיז או משהו אבל תחשבי על המשקל של השדיים שלך. המשקל של זה יפריע.
הסיכויים שלך להתקבל לקרבי הם יותר נמוכים מגברים כי בנים בנויים יותר חזקים פיזית (לא אומר שאין בנות יותר חזקות מבנים). אם שניהם יתאמנו באותן תוכניות אימונים, הגבר יהיה יותר חזק, אין מה לעשות, ככה אנחנו בנויים. דבר שני, בלי להרגיז או משהו אבל תחשבי על המשקל של השדיים שלך. המשקל של זה יפריע.
אנונימי
טמפון.
ואתה צודק, לא התכוונתי כל הבנים, אבל רוב הבנים ש*אני* מכירה מעירים הערות, מסתכלים, מצביעים.
ואני מסכימה עם זה שאנחנו בנויים אחרת, אבל בכל זאת אם יש אישה שמתאמנת ממש קשה והיא חזקה ואפילו יכולה להפיל כמה גברים שהתאמנו.
הסיכויים שלה בכל זאת יהיו יותר נמוכים.
ואתה צודק, לא התכוונתי כל הבנים, אבל רוב הבנים ש*אני* מכירה מעירים הערות, מסתכלים, מצביעים.
ואני מסכימה עם זה שאנחנו בנויים אחרת, אבל בכל זאת אם יש אישה שמתאמנת ממש קשה והיא חזקה ואפילו יכולה להפיל כמה גברים שהתאמנו.
הסיכויים שלה בכל זאת יהיו יותר נמוכים.
מה הקשר? פשוט לגברים אין משקל כזה כבד בחזה שמקשה עליהם לרוץ
אנונימי
אנונימי יקר, מחזור זה לא סוף העולם, נשים הולכות לבית ספר, לעבודה, לסופר, נוסעות לאן שצריך בזמן המחזור ואף אחד לא מת. מקסימום לוקחים כדור. זה כמו שאני אגיד: אמצע מלחמה שני בנים יושבים בתוך טנק וחולים בשפעת. מה עושים?
אז די עם הטמטום
אז די עם הטמטום
ולא האשמתי אתכם, אבל זו אחת הסיבות העיקריות למה לא מרשים לבנות בתיכון וחטיבה ללבוש מכנסיים קצרים.
אני לא האנונימי שהגיב את זה, אבל אין קשר בין שפעת שהיא מחלה למחזור שזה קבוע. שפעת יכולה להשפיע על שני המינים. מחזור הוא רק לבנות והוא צודק.
אנונימי
you're perfect, המשקל הזה לא מזיז כל עוד לא עומד לנו. תסמכי עליי
אנונימי
הוא ממש לא צודק ^
בנות יכולות לעשות כל דבר במחזור והן גם יכולות להילחם.
בנות יכולות לעשות כל דבר במחזור והן גם יכולות להילחם.
ואני אשאיר פה תגובה שראיתי עכשיו שם^
"המגדר של החייל או החיילת לא רלוונטי.
צריך להציב רף שרלוונטי לתפקיד, לא להוריד אותו בשום אופן, ולאפשר לכולם ולכולן אפשרות שווה."
"המגדר של החייל או החיילת לא רלוונטי.
צריך להציב רף שרלוונטי לתפקיד, לא להוריד אותו בשום אופן, ולאפשר לכולם ולכולן אפשרות שווה."
שואל השאלה:
אני דווקא מסכים שנשים יותר חלשות פיזית ויש סיבה שיש להם סיכוי נמוך יותר להתקבל לקרבי
אני דווקא מסכים שנשים יותר חלשות פיזית ויש סיבה שיש להם סיכוי נמוך יותר להתקבל לקרבי
אנונימי
שואל השאלה:
נשים, אתן מסכימות שנשים יותר חלשות פיזית או שאתן חושבות אחרת?
נשים, אתן מסכימות שנשים יותר חלשות פיזית או שאתן חושבות אחרת?
אנונימי
מה הסיבה בדיוק?
כמו שזאתי רשמה בתגובה, שיהיה רף שרלוונטי לתפקיד
אז שאלו לא יתקבלו לקרבי, אבל זה לא אומר שלאלו שכן יכולות לעמוד ברף יהיה יותר קשה להתקבל רק כי הן נשים
אני מסכימה שככה אנחנו בנויים ורוב הגברים יותר חזקים פיזית מהנשים, אבל בכל זאת- יש נשים חזקות שלא מקבלים אותן לקרבי כי הן נשים.
כמו שזאתי רשמה בתגובה, שיהיה רף שרלוונטי לתפקיד
אז שאלו לא יתקבלו לקרבי, אבל זה לא אומר שלאלו שכן יכולות לעמוד ברף יהיה יותר קשה להתקבל רק כי הן נשים
אני מסכימה שככה אנחנו בנויים ורוב הגברים יותר חזקים פיזית מהנשים, אבל בכל זאת- יש נשים חזקות שלא מקבלים אותן לקרבי כי הן נשים.
קיצר סליחה, אבל זה קשור למבנה הגוף שלכן. שדיים שיש להם משקל, מחזור, חולשה פיזית לעומת גברים. סליחה, אבל מה לעשות שיש אמת? תקבלי אותה, ככה את בנויה.
אנונימי
שישימו רף שווה, שלגברים יהיה קשה להתקבל ולנשים יהיה קשה להתקבל.
לא שלגברים יהיה יותר קל מלנשים.
ככה יהיו את החיילים הטובים ביותר, ויהיה שוויון.
נו באמת, כי יש לי שדיים ומחזור אז אני לא יכולה להתקבל?- אפשר לשים טמפון ולא הבנתי בכלל מה קשור השדיים.
לא שלגברים יהיה יותר קל מלנשים.
ככה יהיו את החיילים הטובים ביותר, ויהיה שוויון.
נו באמת, כי יש לי שדיים ומחזור אז אני לא יכולה להתקבל?- אפשר לשים טמפון ולא הבנתי בכלל מה קשור השדיים.
אני לא מנסה להוריד אותך, אם את רוצה משהו תלחמי עליו אבל את חייבת לקבל גם את האמת
אנונימי
אני זה שהגיב על החזה. יש פה 2 אנונימים, הוא הגיב על המחזור.
בקיצור, אני חושב שיותר קשה לרוץ ולפעול מהר עם המשקל של השדיים, אתה לא חושב?
בקיצור, אני חושב שיותר קשה לרוץ ולפעול מהר עם המשקל של השדיים, אתה לא חושב?
אנונימי
אני לא חושבת, יש לי שדיים- נכון.
ובכל זאת אני רצה מאוד מהר ופועלת מאוד מהר.
זה לא קשור בכלל ולא הבנתי איך החלטת את זה
ובכל זאת אני רצה מאוד מהר ופועלת מאוד מהר.
זה לא קשור בכלל ולא הבנתי איך החלטת את זה
את רצה מאוד מהר לעומת נשים האחרות. לעומת גברים, התוצאה שלך תהיה יותר נמוכה. אני לא שוביניסט, אבל יש אמת
אנונימי
לא הבנתי מה קשור להוריד את הרף,
גם אם אישה חזקה תהיה ברף עדיין יהיה לה קשה להתקבל יותר בגלל שהיא אישה ובגלל שיש לה מחזור. וזה ממש דבילי לדעתי.
ואני רצה מאוד מהר לעומת גברים אחרים, לא רק נשים.
גם אם אישה חזקה תהיה ברף עדיין יהיה לה קשה להתקבל יותר בגלל שהיא אישה ובגלל שיש לה מחזור. וזה ממש דבילי לדעתי.
ואני רצה מאוד מהר לעומת גברים אחרים, לא רק נשים.