11 תשובות
פראייר אחושרמוטה
כלום
שכסף בשבילו זה ציפס
אין ערך ממש לכבף או שהוא צפונבון כזה לאדעת
כלום תאמת;)
וואו מה זה השטויות האלה מה הקשר אין ערך לכסף ואם הוא קונה טלפון פעם ב-3 שנים ואחרים שקונים טלפון זול מחליפים פעם בשנה
באמת שאני כבר לא יכולה עם האנשים פה כל אחד פה בור ועם הארץ
טוב נו לא כל אחד אבל הרוב
מה זה קשור יש טלפונים איכותיים אפילו ב700 שקל
לא יודעת מה איתך אני עם טלפון זול יחסית ואיכותי 5 שנים
אם הוא עולה 700 ש"ח
איכותי הוא לא אל תשלה את עצמך וזה שאתה מעדיף לקנות טלפון פח אשפה במקום להוציא סכום כסף חד פעמי על טלפון טוב זה בעיה שלך
חחח לא.
טלפון של סמסונג אחלה לגמרי.
אם הוא היה לא איכותי הוא לא היה מחזיק עד עכשיו בלי דפקות.
תראה איך החברות הגדולות קונות את השכל שלך שבשביל משהו איכותי צריך להוציא פאקינג 5000 שקל! זה דיי כל העניין של מותגים. אבל עזבי זה הדור של היום נכור למותגים ובלי הרבה ערך לכסף
הדור שלי??
שכחת שאנחנו באותו דור
מה הקשר בלי ערך לכסף אם לא היה לי ערך לכסף הייתי מחליפה טלפון כל שבוע
הטלפון של לא איכותי זה לא קשור לעיניין של מותג טלפון שעולה 700 ש"ח יש לו את הפאק שלו או שהמצלמה לא טובה איכות גודל מסך
זה עובדות
עזבי לא משנה :) לא נשתגע על שטויות עכשיו
אגב כתבתי הדור של היום, זה כולל גם אטתי כמובן... זה פשוט מה שהתרגלנו כי זה דור של שפע