13 תשובות
זה החלטה שלך, פשוט ביום כזה הולכים עם חברים. בייבסיטר תמיד יש.
שואל השאלה:
כדי אז לבטל?
היא התקשרה אליי לפני חצי שעה וגם הבייביסיטר בשעה 21:30/22:00 כזה
כדי אז לבטל?
היא התקשרה אליי לפני חצי שעה וגם הבייביסיטר בשעה 21:30/22:00 כזה
אנונימית
אני אומר שכן, תלכי עם חברים, תהני לך בכיף. חבל לבזבז את היום הזה על בייבסיטר.
שואל השאלה:
אם אני נפגשת איתם זה סיבוך כי הם גרים רחוק ממני וכולם קרוב אחד לשני אז אני צריכה להגיד להבורים שלי לקחת אותי ולהחזיר.
וגם אני סוג של בריב כזה עם חלק מהם אז נצרך לשבת ולפתור את דבריים
אם אני נפגשת איתם זה סיבוך כי הם גרים רחוק ממני וכולם קרוב אחד לשני אז אני צריכה להגיד להבורים שלי לקחת אותי ולהחזיר.
וגם אני סוג של בריב כזה עם חלק מהם אז נצרך לשבת ולפתור את דבריים
אנונימית
לא פדחני
אני חושבת שעדיף לך כן לקחת את הבייביסיטר זאת הזדמנות מעולה להשיג קצת כסף
מקסימום תקבעי עם חברים שלך טיפה יותר מוקדם או שתלכי באמצע לבייביסיטר
אני חושבת שעדיף לך כן לקחת את הבייביסיטר זאת הזדמנות מעולה להשיג קצת כסף
מקסימום תקבעי עם חברים שלך טיפה יותר מוקדם או שתלכי באמצע לבייביסיטר
שואל השאלה:
יש לי עם מי לצאת אבל בחרתי שלא לצאת איתם בגלל סיבות מורכבות
יש לי עם מי לצאת אבל בחרתי שלא לצאת איתם בגלל סיבות מורכבות
אנונימית
זה לא פדחני, פשוט בל"ג בעומר לא הולכים לעבוד, הולכים עם חברים, מסתובבים.
אם את גם ככה בבית מה הבעיה
יש המון אנשים שלא יוצאים עם חברים הכל בסדר
זה הגיוני לרצות להיפגש איתם ביום אחר ולנצל את ההזדמנות הזאת להשיג כסף
זה הגיוני לרצות להיפגש איתם ביום אחר ולנצל את ההזדמנות הזאת להשיג כסף
שואל השאלה:
באמת לא פדחני ומוזר?
אני יראה מתי אני יסיים את ביביסטר ואז אני מקסימום ילך ברגל אליהם או יזמין מונית
באמת לא פדחני ומוזר?
אני יראה מתי אני יסיים את ביביסטר ואז אני מקסימום ילך ברגל אליהם או יזמין מונית
אנונימית
אין שום סיבה שזה יהיה פדחני
תהני :)
תהני :)
שואל השאלה:
לא ידועת כי באמת אמורים להיות עם חברים וזה מצד שאני אני לא עובדת וביביסטר הזה יכןל לעזור לי וגם לההןרים שלי קצת...
לא ידועת כי באמת אמורים להיות עם חברים וזה מצד שאני אני לא עובדת וביביסטר הזה יכןל לעזור לי וגם לההןרים שלי קצת...
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה מוזר כזה הרוב כן יוצאים וזה לא שאין לי עם מי לצאת יש לי...
אבל הכסף כרגע זה יכןל לעזור לי פשוט וגם יש לי איזה סיפור לפתור עם חבריים באלה אז זה לא פגישה סתם זה כזה סוג של מריבה כזאת משהו מסובך
טוב תודה לך!(:
כן אבל זה מוזר כזה הרוב כן יוצאים וזה לא שאין לי עם מי לצאת יש לי...
אבל הכסף כרגע זה יכןל לעזור לי פשוט וגם יש לי איזה סיפור לפתור עם חבריים באלה אז זה לא פגישה סתם זה כזה סוג של מריבה כזאת משהו מסובך
טוב תודה לך!(:
אנונימית
באותו הנושא: